جزئیات لایحه افزایش حقوق‌ کارکنان و بازنشستگان بررسی شد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

جزئیات لایحه افزایش حقوق‌ کارکنان و بازنشستگان بررسی شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای افزایش ۵۰ درصدی حقوق مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی طبق لایحه همسان‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 11
کد خبر: ۱۵۴۱۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه همسان‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دولت در لایحه خود افزایش 900 هزار تومانی برای بازنشستگان در نظر گرفته بود که اعضای کمیسیون این 900 هزار تومان را به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش دادند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین دولت در این لایحه افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را 15 درصد افزایش داده بود که اعضای کمیسیون مصوب کردند این مستمری‌ها حداقل 50 درصد افزایش یابد.

لطفی خاطرنشان کرد:‌ در نهایت بنا شد این مصوبات در کمیسیون مشترک کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه این بررسی‌ها به صحن مجلس ارائه شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده